نظرسنجی

نظرسنجی شرکت تجارت آذین الکتریک پاسارگاد

 

میزان رضایت شماازهزینه های پرداختی نسبت به خدمات ارائه شده چقدر است؟
میزان تسلط، مهارت و دانش فنی کارشناس تعمیرگاه در ارائه خدمات پس از فروش از قبیل عیب یابی و تعمیر دستگاه
مناسب بودن نحوه برخورد کارکنان واحد خدمات پس از فروش و ایجاد حس احترام متقابل
پاسخگویی سریع و مناسب به درخواست­های مشتری توسط کارکنان واحد خدمات پس از فروش
آیا ایرادات ثبت شده به صورت کامل رفع گردید؟
اطلاع رسانی مناسب اخبار مختلف مرتبط با خدمات پس از فروش به مشتری
سهولت دسترسی و برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش
فهرست